Grožis ir tinkama mityba – neatsiejama - Medicinos paslaugos jums – AND KLINIKA

Grožis ir tinkama mityba – neatsiejama

Grožis reikalauja aukų – visiems iki skausmo žinoma frazė, tačiau tikrai nebūtina ja vadovautis. Tikrasis grožis reikalauja ne aukų, o šiek tiek sąmoningumo. Jei valgysime bet ką, net ir brangiausios kosmetikos priemonės ar grožio procedūros bus bevertės. Taigi, kad rūpinimasis išvaizda nevirstų varginančiu darbu, pakanka subalansuoti mitybą.

Produktai lygiai, skaisčiai odai

Makiažo meistrai tikina, kad švari ir skaisti oda yra tobulo makiažo pagrindas. Norint atrodyti nepriekaištingai, svarbu skirti pakankamai laiko odos priežiūrai. Priešingu atveju, tam tikrus defektus teks stipriai maskuoti, o tai tikrai nepridės natūralumo.

Norėdami užkirsti kelią odos problemoms, sureguliuokite savo mitybą. Tegu riebius ir sūrius produktus keičia šviežios daržovės, vaisiai ir rauginto pieno produktai. Siekiant sustabdyti priešlaikinį senėjimą, palaikyti tinkamą odos drėgmę ir išvengti nelemtų spuogų, „grožio patiekalų“ sąrašo viršuje būtinai turėtų atsidurti žuvis, jūros gėrybės. Beje, žuvis naudinga ne tik odai, bet ir plaukams bei nagams.

Tvirtiems plaukams ir nagams

Mūsų kūnas išduoda, kad organizmui trūksta tam tikrų maisto medžiagų. Pavyzdžiui, jeigu plaukai yra silpni, slenka, tikėtina, kad Jums trūksta baltymų, geležies ir aminorūgščių. Norėdami sustiprinti plaukus, atkreipkite dėmesį, ar valgote pakankamai citrusinių vaisių, pieno produktų, riešutų, kviečių, ruginės duonos. Galite pasirinkti ir kitą kelią – vitaminų A, B, D ir E kursą.

Vitaminų trūkumas taipogi atsispindi ir mūsų rankose, tiksliau, naguose. Nagams labai svarbi geležis, kurios gausu mėsoje. Taip pat, vartokite antioksidantų turinčius produktus. Antioksidantų gausu žaliose daržovėse, vaisiuose, uogose. Jeigu Jūsų nagai silpni, gali būti, kad trūksta biotino. Biotino ir baltymų šaltinis yra kiaušiniai, lašiša.

Vitaminų perteklius – pavojingas

Nepersistenkite su vitaminų gausa – tam tikrų vitaminų perteklius gali pakenkti Jūsų organizmui. Geriausia būtų kreiptis į gydytoją ir pasitikrinti, kokių konkrečiai vitaminų Jums trūksta. Tokiu būdu tiksliai žinosite, ką reikėtų įtraukti į savo maisto racioną (arba kokius vitaminus vartoti) bei ko atsisakyti.

Grožis – tai sąmoningų veiksmų rezultatas. Subalansuota mityba yra bene svarbiausia išpuoselėtos išvaizdos sąlyga. Sveikas, vitaminais praturtintas maistas pravers tiek fizinei savijautai, tiek grožiui.  Pasirūpinkite, kad Jūsų organizmui netrūktų reikiamų maisto medžiagų ir spinduliuokite energija, grožiu bei pasitikėjimu!